Strony

wokół Ołowianki

Dzisiaj zrobiłem niewielką pętle wokół Ołowianki w Gdańsku. A oto  fotograficzny efekt tego spaceru.
Ot gdańska klasyka i kilka może mniej znanych ujęć. 

Spotkałem takiego małego, wracającego z pracy koleżkę :)


Zacząłem i skończyłem w miejscu cumowania promu, który wozi turystów przez Motławę z Rybackiego Pobrzeża do Muzeum Morskiego na Ołowiance. Zza Sołdka tak wygląda Rybackie


Baszta Łąbędż, Hilton i Wartka


A to już domy przy ul. Na Stępce z mostu nad kanałem o tej samej nazwie.


Z małą przystanią na tym kanale


I dalej ulicą Na Stępce zerkając od czasu do czasu na samą wyspę Ołowianka.




Wróciłem do punktu wyjścia i sfociłem Żuraw i  Długie pobrzeże już po zachodzie słońca.



Miałem w planach jeszcze wieczorną panoramę Gdańska z Gradowej. Może innym razem się uda. 
Pozdrawiam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz