Strony

Z wodą ....

Wczorajsze popołudnie spędziłem w Gdyni. Pretekstem wypadu była chęć zobaczenia amerykańskiego niszczyciela, który zawitał z wizytą do naszego portu. Jednak gdy dojechałem do portu zaczęło padać a sam okręt przysłoniła taka "łajba", ledwie zza niej ciut się wychylał.


Zaczęły nadciągać ciemne chmury i zerwał się silny wiatr, który po kilku fotkach wygonił mnie z portu.


W poszukiwaniu ciekawych miejsc do obserwacji zmieniających się warunków troszkę pojeździłem po Gdyni i tak trafiłem na Kamienną Górę z widokiem na Zatokę i port jachtowy


Przestało padać a właściwie deszcz przeniósł się na Zatokę i można było obserwować szybkie zmiany oświetlenia. Może tych parę fot pokaże moje próby złapania tych zmian.








Zdjęcia ułożone w kolejności wykonywania, a jakże różne warunki, nawet z tęczą na widnokręgu i światłem zachodzącego słońca zamrożonym w lampach mola.
Życzę Wam słonecznego weekendu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz