Strony

R10

R10 to oznaczenie międzynarodowego nadbałtyckiego szlaku rowerowego. Niedziela, piękna słoneczna pogoda, rower i krótka decyzja - trzeba parę kilometrów przejechać dla zdrowotności jak to mówią :). Szlak ten liczy ponoć 7930 km. Oczywiście przejechałem tylko maluteńki kawałek tej trasy: Puck-Kużnica-Puck, czyli małe 40. :)
No i oczywiście o aparacie nie zapomniałem i kilka fotek ze sobą przywiozłem, 
Droga na tym odcinku przebiega bliżej lub dalej od brzegów Zatoki Puckiej.





Oprócz cudów natury można też podziwiać dzieła rąk ludzkich


lub wybudowane dla zwiększenia atrakcyjności turystycznej i możliwości wypoczynkowych


Lecz największym bogactwem są krajobrazy



I tak dotarłem do portu Kużnic z krzyżem dla upamiętnienia rybaków, którzy nie wrócili z połowów.


Jesienna plaża wygląda uroczo, przy brzegu pracują rybacy czyszcząc swoje sieci, ogólnie cisza i spokój.


I kolejna porcja nadmorskich widoczków, którymi raczy nas ten kawałek ścieżki rowerowej.




I tak minęło kilka godzin, dotleniłem się, nałapałem jodu i z bagażem wrażeń wróciłem do domu. Mam nadzieje, że tych kilka fotek przybliżyło Wam uroki tego miejsca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz