Strony

Nad jeziorko

Dzisiaj kilkufotkowa relacja z dosyć długiego i męczącego niedzielnego spaceru. Pokonałem prawie 15 km a przyniosłem tylko kilka fotek i zmoczoną kurtkę :).
Wybrałem się pieszo z Rumi przez Zbychowo nad j. Wyspowo. Z nadzieją na ciekawe fotki tego częściowo schowanego w lesie jeziorka. Leśną drogą lekko wspinającą się do góry podążałem raźnie w kierunku celu.


Droga była mniej lub więcej kręta.























Minąwszy krzyż przydrożny zatrzymałem się  by pstryknąć parę fotek niebu przeglądającemu się w małym oczku wodnym.




A potem smutne oczy koni z uwagi na psującą się z minuty na minutę pogodę.


Jeziorko Wyspowo rozczarowało fotograficznie - szara woda z szarym niebem i ciemny las. Aparat schowany głęboko i tylko zmęczone nogi. Ale takie spacery też muszą być.
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz